Reklamace

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.

 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.

2.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:


TOMÁŠ BÍLEK

DEJVICKÁ 255/18

160 00 PRAHA 6

3.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

4.    V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 
 
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

Chtěli bychom vám připomenout, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat je: info@mercher.cz

SOUBORY KE STAŽENÍ:

reklamacni-formular