Reklamace
Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?
1. Reklamační formulář - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.
2. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:
TOMÁŠ BÍLEK
DEJVICKÁ 255/18
160 00 PRAHA 6
3. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
4. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.
Chtěli bychom vám připomenout, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat je: info@mercher.cz
SOUBORY KE STAŽENÍ: